logo Napisz do Nas

Szkolenia

Zarządzanie:

Sprzedaż:

Umiejętności osobiste:









































Home » Szkolenia » Skuteczna rozmowa oceniająca

Skuteczna rozmowa oceniająca

W praktyce, rozmowy oceniające, częściej budzą negatywne emocje niż entuzjazm i łatwiej spotkać pracowników zawiedzionych przebiegiem rozmowy oceniającej niż takich, dla których była ona motywująca. Źle przeprowadzona rozmowa oceniająca jest poważną porażką zarówno menedżera, jak i pracownika. Aby temu zapobiegać należy rozwijać konkretne i praktyczne umiejętności z zakresu.

Ocena pracownika jako narzędzie zarządzania zespołem:

Negatywne nastawienie do rozmów oceniających:

Przygotowanie do rozmowy oceniającej:

Profesjonalna i skuteczna informacja zwrotna:

Przebieg rozmowy oceniającej:

Wyznaczanie celów, zadań oraz działań rozwojowych dla pracownika:

Trudne sytuacje w trakcie rozmowy oceniającej:



Copyright © 2010 Level K. All rights reserved.