Małgorzata Zaremba

Magister prawa, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Public Relations, z pasji i doświadczenia praktyk NLP, asesor z zakresu oceny i rozwoju pracownika, mediator sądowy. Od lat trener, konsultant i coach, zrealizowała samodzielnie ponad 2000 dni szkoleniowych. Jako Dyrektor Agencji TU PBK ŻYCIE odpowiadała za rozwój sprzedaży, zarządzała grupą agentów ubezpieczeniowych. Jako Trener Regionalny Norwich Union szkoliła pracowników wszystkich szczebli: od szkoleń kierowników z zakresu przywództwa i zarządzania grupą, po szkolenia wstępne dla nowych pracowników. Prowadziła Indywidualny Coaching menedżerski, współtworzyła programy szkoleniowe. Jest autorką systemów motywacyjnych i programu szkoleń podstawowej ścieżki rozwoju. Specjalizuje się w szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w obszarze: Coaching, Zarządzanie zmianą, Zarządzanie personelem i Szkolenia motywacyjne. Prowadzi także Szkolenia dla struktur sprzedażowych oraz Szkolenia trenerskie, a także szkolenia z zakresu rekrutacji i selekcji oraz rozwoju kompetencji. Współpracowała m.in. z: TU Ergo Hestia, PKP, TP S.A., Dominet Bank, PTK Centertel, US PHARMACIA, Raiffeisen Bank, Komex, Grupa Animex, Nobiles, Auchan Polska, Millenium Bank S.A., Komfort S.A., SigmaKalon Deco Polska S.A., Delphi Polska, Happy Events, Dom Development S.A., Agroman S.A., Egis S.A., Ministerstwo Pracy i Spraw Socjalnych, Holding Kolporter, Ditel S.A. ,Wars S.A., Bridgestone S.A., Grupa Animex S.A. , Servier Sp z o.o., UPC, BPH Leasing S.A., Provident S.A., Netia S.A.