logo Napisz do Nas

Szkolenia

Zarządzanie:

Sprzedaż:

Umiejętności osobiste:












































Home » Szkolenia » Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy

Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy

Szkolenie to jest odpowiedzią na najczęściej występujący wśród pracowników problem - brak czasu. Każdy z nas stara się dobrze zorganizować swoją pracę i jak najlepiej wykorzystać czas pracy.

W ćwiczeniach, które stanowią podstawę tego szkolenia, pomagamy uczestnikom zidentyfikować pożeracze czasu i określić optymalny sposób rozłożenia pracy. Zwracamy również uwagę na sposoby radzenia sobie ze stresem, który często przeszkadza nam w efektywnej pracy.

Typowe problemy z czasem:

Różnicowanie rzeczy ważnych i pilnych:

Organizacja pracy czyli moje metody komunikacji w pracy

Zachowanie postawy asertywnej w życiu zawodowym:

Skuteczne określanie i monitoring zadań:

Planowanie dnia/tygodnia/miesiąca - dlaczego większość z nas wie, że powinna to robić ale mało kto to robi...

Fazy rozwoju stresu oraz skutki zbyt niskiego, nadmiernego i optymalnego poziomu stresu - jak je kontrolować:



Copyright © 2010 Level K. All rights reserved.