logo Napisz do Nas

Szkolenia

Zarządzanie:

Sprzedaż:

Umiejętności osobiste:











































Home » Szkolenia » Telefon - moje narzędzie pracy

Telefon - moje narzędzie pracy

Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy na co dzień pracują z telefonem - pracowników obsługi klienta, telemarketerów, pracowników infolinii. Warsztaty rozwijają umiejętności efektywnej komunikacji przez telefon, kształtują poczucie odpowiedzialności za siebie i za firmę oraz uczą radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem przez telefon.

Telefon - jak z nim pracować i nie zwariować:

Mówienie w komunikacji telefonicznej - co mówić i jak mówić:

Słuchanie w komunikacji telefonicznej - zasada dwoje uszu i jedne usta, czyli słuchaj, słuchaj i jeszcze raz słuchaj:

Planowanie rozmowy telefonicznej:

Trudne rozmowy, trudni klienci - jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami i obiekcjami klientów w rozmowie telefonicznej:

Asertywność w komunikacji z klientem:



Copyright © 2010 Level K. All rights reserved.